نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل

نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل

----------------------------------- heedd نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل
نوشته شده توسط : amin
نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل
خارج کردن نیروها از کلن کستل یک توانایی در بازی کلش آف کلنز محسوب میشه و کسانی که توانایی انجام این کار رو نداشته باشند با مشکل بزرگی مواجه می شوند . البته اگر در لیگ های مثل کریستال ۳ یا پایینتر هستید ، عموما خارج کردن به آسونی صورت میگیره ، مگر در وار که این مشکل برای خیلی از شماها وجود داره . من امروز این آموزش رو درست کردم که در ۲مرحله به شما این کا رو یاد بدم .
 
مرحله اول : خارج کردن نیروها از کلن کستل
همانطور که میدونید وقتی نیروها از کلن کستل خارج می شوند که نیرو شما در محدوده فاصله ای مورد نظر کلن کستل قرار گرفته باشد . حالا اگر کلن کستل در مرکز نباشه که خوب کار شما آسونه اما اگر در مرکز باشه ، اینجاست که کار سخت میشه . این رو فراموش نکنید که خارج کردن نیرو از کلن کستل به صورت تکی تکی صورت میگیره و باید حواستون به تعداد نیروهای خروجی باشه (یه جورایی باید بشمرین که مطمئن بشین )
خارج کردن از کلن کستل مرکزی
 
خارج کردن کلن کستل در این حالت برای وار آسونتره ، چون شما میتونین به راحتی با مشاهده مپ حریف ( scout ) ، فاصله کلن کستل رو تشخیص بدین و از اون استفاده کنین اما در اتک های معمولی این کار رو نمیتونین انجام بدین و این کار رو سخت تر میکنه .
استفاده از ۳ یا ۴ هاگ : با استفاده از هاگ شما به راحتی میتونین نیروهای کلن کستل رو خارج کنین ، جون به سمت نیروهای دفاعی دشمن میرند و باعث می شوند که کلن کستل خارج بشه . با توجه به شرایط شما باید هاگ هارو تکی تکی و یا یک جا بفرستین . چون گاهی اوقات نیروهای دفاعی لایه اول هم در خارج از فاصله کلن کستل هستند و با تخریب دفاع و رفتن به سمت دفاع بعدی نیروها خالی می شوند .
استفاده از لاوا هوند : جدیدترین روش خارج کردن نیروها و راحت ترین این روش ها استفاده از لاوا هوند . چون در اکثر مپ ها نیروی ضد هوایی در وسط مپ قرار داره و لاوا هوند به راحتی با جون بالایی که داره تمام کلن کستل رو خالی میکنه .
زمان بندی : در این روش شما اتک معمولی خودتون رو شروع میکنین و پس از خروج کامل نیروها از کلن کستل از یک اسپل لایتینگ و یا فریز برای نابودی آنها استفاده میکنید .
در اکثر مواقع از هاگ برای خارج سازی استفاده میشه که خوب روش راحتیه و شما به راحتی میتونین از این روش استفاده کنین اما به نیروهای خروجی توجه کنین اگر کلن کستل طرف ۲۰تا جا داشت و با هاگ اول ۱ دراگون خارح شد . خوب پس دیگه هاگ لازم نیست و کستل کامل خالی شده . اما پیشنهاد من استفاده از لاوا هونده ، برای کسانی که دارند و اگر ندارید و کلن کستل شما ۳۰ جا داره از یکی از دوستان بگیرید و با اون کلن کستل دشمن رو خالی کنید .
خارج کردن نیروها از کلن کستل غیر مرکزی :
 
خوب این روش خیلی راحته و توضیح خاصی نمی خواد ، کلن کستل در بیرون قرار داره و با چند آرچر یا بربر اون رو خالی کنید . لطفا از خالی کردن به وسیله کینگ یا کویین پرهیز کنید چون کاملا اشتباهه .
مرحله دوم : نابود سازی 
خوب حالا نیروها خارج شده و ما قصد کشتن تمام اون ها رو داریم که بسته به نوع نیرو توضیح میدم .
آرچر – بربر – ویزارد – ویچ :
در این حالت ساده ترین و آسونترین روش استفاده از ۱ یا ۲ اسپل لایتینگه . با استفاده تکی تکی از آرچرها نیروهای دشمن خارج شده رو به صورت یک گروه در بیاورید و سپس با یک اسپل نابود کنید . در شرایطی که با یک اسپل کامل نابود نشدند از دومی استفاده کنید .
 
شما میتونین برای کشتن ویزارد و آرچر این نیروها رو به یک گوشه بکشونید و با استفاده از ۱بالون یا حداکثر ۲بالون کاملا نابود کنید . چون بالون چه در حالت اتک چه وقتی که میمیره به صورت اسپلش هستش(یک ناخیه رو مورد آسیب قرار میده) و میتونه چند ویزارد و آرچر رو درجا بکشه .
 
هاگ – والکری – جاینت :
بهترین راه برای کشتن این نیروهای با جون زیاد استفاده از بربر و ارچر ، مخصوصا به هنگام مقابله با والکری که حتما باید از آچر و به صورت نیم دایره استفاده کنید تا با یک چرخش والکری همه اونها نمیرند .
بالون و دراگون :
واقعا عذابیه وقتی می بینی این دو نیرو از کلن کستل خارج میشن . اما این دو نیرو ابتدا به سراغ بربر یا جاینت میرن که نزدیکتره پس با چند بربر یا جاینت اونها رو سرگرم کنید و با آرچر یا ویزارد از دور اونها رو نابود کنید .
 
 
البته اگر فقط بالون خارج شد و شما مینیون داشتین با شانس بزرگی مواجه شدین چون بالون نمیتونه مینیون رو بزنه و با ۲تا مینیون میتونین همشون رو بکشید . لطفا تا زمانی که مجبور نشدین از کینگ و کویین استفاده نکنید .
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: اموزش , اخبار , ,
:: برچسب‌ها: clash of clans,نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل,نحوه خارج کردن نیروها از کلن کستل در بازی clash of clans,آموزش بازی clash of clans,بازی آنلاین clash of clans,دانلود آخرین نسخه بازی clash of clans,دانلود بازی clash of clans برای ios,دانلود بازی clash of clans برای اندروید,دانلود بازی جنگ قبایل,دانلود نسخه ی هک شده بازی clash of clans,راهنمای بازی clash of clans,محاسبات بازی clash of clans,مرجع بازی clash of clans,هک بازی clash of clans,نسخه مود شده,پی سی کلش,Strategy,Pulling Clan Castle Troops and dealing with them, ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: